Κάποια βίντεο δεν θα είναι διαθέσιμα για ένα διάστημα λόγω αναβάθμισης.
Some videos will be unavailable for a while due to site upgrade.



Ειδήσεις

Αναζητήστε με μια λέξη το άρθρο που είναι καταχωρημένο.
8/12/2011 | KOYINTA Production

Ανάμεσα σε δύο Πατρίδες" του Χρήστου Ν. Καρακάση

H Πρεσβεία της Φινλανδίας, σε συνεργασία με το Μουσείο Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, την KOYINTA Production και τον Φινλανδικό Σύλλογο Βόρειας Ελλάδας,διοργανώνει την προβολή του ντοκιμαντέρ "Ανάμεσα σε δύο Πατρίδες" του Χρήστου Ν. Καρακάση την Κυριακή 11.12.2011 και ώρα 19:00.

Ο μίτος σε βοηθάει να ξαναβρείς το δρόμο της επιστροφής. Προς τον τόπο που άφησες. Δεν ξέρεις όμως πώς να τον ξανανιώσεις τελείως δικό σου. Τον κοιτάς όπως κοιτάμε έναν παλιό έρωτα, κάτι γνώριμο που τώρα πια δεν μας ταράζει. Ίσως η αιώρηση ανάμεσα στις δύο χώρες να είναι η μόνη πραγματική πατρίδα.Το ταξίδι άρχισε 7 χρονών, όταν η οικογένειά μας αναγκάστηκε να πάρει το δρόμο της εξορίας, επί χούντας, γιατί μας ξεσπιτώσανε απʼ το σπίτι μας στο Ξυλόκαστρο κι απʼ τη θάλασσά μας και μας στείλανε στα βουνά της Τρίπολης για 7 χρόνια. Δυσμενή μετάθεση τη λέγανε τότε την εξορία. Κι ήταν ένα τραυματικό γεγονός, ένα τραύμα που πιστεύω ότι ήτανε σημαντικό γιατί μʼ έβαλε στην πορεία από μικρό κι έπαιξε ρόλο αργότερα στην απόφασή μου να εγκαταλείψω τις σπουδές μου στην Ελλάδα και να ψάξω να βρω τον κόσμο το δικό μου, έξω απʼ τα σύνορα της Ελλάδας.    
Είναι πάρα πολύ συναρπαστικό αυτό το ταξίδι γιατί όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά που υπάρχει στην κουλτούρα, τόσο μεγαλύτερη είναι και η έλξη που υπάρχει μεταξύ των ανθρώπων αυτής της κουλτούρας. Η ζωή ταξιδεύοντας ήτανε κάτι διαφορετικό. Κατʼ αρχήν σου έδινε μια ελευθερία.  Επειδή δεν ήσουνα σκλάβος της βαρύτητας. Ήσουνα συνέχεια στο δρόμο γνώριζες ανθρώπους, έπεφτες βέβαια και σε δύσκολες καταστάσεις, αλλά αυτό σʼ έκανε πιο δυνατό και βέβαια σου έδινε φτερά να πετάξεις και να πας όπου ήθελες. Εγώ ήμουνα τυχερός γιατί γνώρισα τους φιλέλληνες  τους Φιλανδούς, τη μουσική, τον πολιτισμό κι έτσι βρήκα την Ελλάδα στη χώρα που με υιοθέτησε. Αυτοί οι άνθρωποι με βοήθησαν να βρω την Ελληνική ταυτότητα, και έγινα πατριώτης. Έλληνας πατριώτης στη Φιλανδία Ηλίας Μισσύρης ενας ελληνας ανάμεσα σε δύο πατρίδες»

Φωτογραφία
Χρήστος Καρακάσης
Ηλίας Μισύρης
Μουσική
MOLES BAND
ANEMOS
SOUVLAKI ORCHESTRA
Κείμενα-Απόδοση
Βασιλική Κάππα
Σενάριο-Σκηνοθεσία
Χρήστος Ν. Καρακάσης
duration 65min
Forma HD
Παραγωγή
KOYINTA Production (c) 2011
www.kouinta-production.gr

Παρακαλούμε να κλείσετε θέση τηλεφωνικά:
Επίτιμο Προξενείο της Φινλανδίας, τηλ. 2310 511191.
Treiler
http://youtu.be/Fhv5M8QgaTI

========================================================================


BΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
 
Όνομα Χρήστος Ν. Καρακάσης,
Έτος Γεννήσεως Αθήνα 9/4/1972
Δ/νση Κανάρη 74
15344
Γέρακας
Αθήνα
Email karakasis@koyinta.gr
Email karakasis@hol.gr 

Σπουδές :
Τμήμα Πληροφορικής-Προγραμματισμός Η/Υ,
Πληροφοριακά συστήματα,
Μουσική θεωρία,
Απόφοιτος Κινηματογραφικής Σχολής 1996 (τμήμα Σκηνοθετών)
(2000 Ισοτιμία Πτυχίου Ανώτερης Εκπαίδευσης από το ΙΤΕ)
ΕΑΠ Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών,(τμήμα Ελληνικός Πολιτισμός)
Παρακολούθησε θεατρικά μαθήματα για 2 χρόνια (Δραματική σχολή Χατζίκου)
 
Σεμινάρια - Επιμόρφωση:
Πρόγραμμα MEDIA 1 (κοινωνιολογία της επικοινωνίας )                                                                                                                                               
Φιλοσοφική Παιδεία,
Αρχαία και Νεότερη φιλοσοφία
Αισθητική και,Φιλοσοφία της Τέχνης
Μεταφυσική και Κριτική
Με τους καθηγητές Γρηγόριο Φιλ. Κωσταρά
Νικόλαο Χρόνη
Και Μιχαήλ Δημητρακόπουλο
Αρχιτεκτονική με τον Γεώργιο Λάββα
Λογοτεχνία και γλώσσα με τον Μίνω Κοκολάκη
Ψυχολογία με τον Ιωάννη Μαρκαντώνη
Ιστορία της Τέχνης  με τον Νικόλαο Ζιά

Υποκριτική (θέατρο-Κιν/φος) 

Θεατρο-Υποκριτική Τέχνη  Θεατρική Σχολή Χατζίκου
Σεμινάρια Θεατρικής Σκηνοθεσίας
Κινηματογράφος και Τεχνολογία
Φωτογραφία α/μ-Εγχρωμη
Ψηφιακές Μορφές Τέχνης (Βιντεοτέχνη)
Επεξεργασία Εικόνας/Ηχου
Μοντάζ (non linear editing)
 

Επαγγελματική Δραστηριότητα:
Παραγωγός, Σεναριογράφος,Σκηνοθέτης,
Καθηγητής Κινηματογράφου
1996-1999 Σχολή Κινηματογράφου Ευγενίας Χατζίκου
απο το 2000 ως και το 2006 κανει σεμινάρια σε χώρους και σχολές.
2008-2011 Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα
2008-2011  Ιδρύει με τον Ομιλο ΜΕΟ στο Νέο Ψυχικό το κινηματογραφικό και θεατρικό εργαστήρι
2009-2011 Σχολή LA.Theater   http://www.latheater.gr/

Είναι ιδρυτής της Εταιρείας KOYINTA Production www.kouinta-production.gr που σαν κύρια δραστηριότητα εχει την παροχή πολιτιστικών υπηρεσιών στον τομέα της οπτικοακουστικής παραγωγής. Και της πολιτιστική εταιρείας ΚΟΥΙΝΤΑ.

Το 2006 Ίδρυσε  το  διαδικτυακό Portal Πολιτισμού KOYINTA Art eMagazine. www.koyinta.gr  που έχει και την γενική διεύθυνση Ως αντικείμενο έχει την προβολή και διάδοση όλων των τεχνών και την δημιουργία βάσης δεδομένων για καλλιτέχνες και χώρους τέχνης σε όλη την Ελλάδα.

To 2008 ιδρύει το διαδικτυακό Portal- media Filmmaker www.filmmaker.gr  που φιλοδοξεί να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο της τέχνης με την τεχνολογία αλλα και γέφυρα μεταξύ των καλλιτεχνών. Media Portal with IPTV ψηφιακό σινεμά D-CINEMA βαση ολων των κινηματογραφιστών και Εταιρειών Παραγωγής-Video On
Demand 2010 σε πλήρη λειτουργία

Καλλιτεχνικός Διεθυντής του Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Μικρού Μήκους Αθήνας www.shortfilmfestival.gr

Εχει επιμεληθεί οπτικοακουστικά ,καλλιτεχνικά,οργανωτικά και σε τεχνικό επίπεδο πολλές εκδηλώσεις ,παρουσιάσεις,διαφημίσεις,Video art,Φεστιβάλ.


Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών
Ιδρυτικό Μέλος του Δικτύου Ελληνικού Ντοκιμαντέρ
Στο ΔΣ του Δικτύου Ελληνικού Ντοκιμαντέρ 2008-2010


Θέατρο

1996-2000 Θεατρικό τμήμα Δήμου Χαιδαρίου

2007-2009 Θεατρική Ομάδα Δήμου Νέου Ψυχικού ΜΕΟ

2009 Σκηνοθεσία του Μονόπρακτου του
          Τενεσι Γουίλαμς “Μίλα μου σαν την Βροχή”

2009 «Το Μάθημα» (Ιονέσκο)  (ομάδα rightnow)

2009- 2010 Σκηνοθεσία του θεατρικού έργου
                   «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» του Γιώργου Τζαβέλα
2010-2011  Σκηνοθεσία του Θεατρικού Εργου «Η Λοκαντιέρα» του Κάρλο Γκολντόνι


Προεργασία

2006-2012
Προεργασία του ντοκιμαντέρ με θέμα την ‘ιστορία της εικόνας-New media’ , πως έχει επηρεάσει το τρόπο της ζωής μας τον τρόπο που σκεφτόμαστε.
Προεργασία του ντοκιμαντέρ «Η Βιβλιοθήκες διαμέσου των αιώνων»
Ιστορική ανασκόπηση και έρευνα για τον ρόλο τους στην Ιστορία’.
Κεφάλαιο 24 (Μουσικό)
Η ζωγραφική και η τεχνική της

Φιλμογραφία:

2011    Ντοκιμαντέρ “Ανάμεσα σε δύο Πατρίδες” 65min  
Προβολή στο 5ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Χαλκίδας
Προβολή στο Φινλανδικό Ινστιτούτο Αθήνας (10-24) Νοεμβρίου
(Διοργάνωση Φινλανδική Πρεσβεία Αθήνας)
      
2011  Σκηνοθεσία της τηλεοπτικής Εκπομπής   «BLOW-UP”

2010  Ντοκιμαντέρ «Εραστές της τέχνης» 44min
Προβολή (πρεμιέρα στη Παγκόσμια μέρα Μουσικής
Στην Φινλανδική πόλη της Βάσα) Μάιος 2010
Προβολή στο Φεστιβάλ της VAASA 2010
Προβολή στο 4ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντερ Χαλκίδας
 
2006  Ντοκιμαντέρ  'Φεύγωμεν δή φίλην   ές   Πατρίδα'   66min
          Προβολή στο 8o Διεθνές Φεστιβάλ  
          Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Εικόνες του 21ου αιώνα
          Υποψήφια για τα κρατικά Βραβεία του ΥΠΠΟ
          Η ταινία δε έγινε TRANSFER σε Φιλμ
          Προβολή στο ECOFILMS στην Ρόδο 2006
          Νοέμβριος  VAASA Φινλανδία 2006
         Αθήνα Πλατφόρμα Zero 06  Δεκέμβριος
          Τσεχία 2007-07-01
          Ινδίες   2007
          Γερμανία  2007
 


2004 Ντοκιμαντέρ 'Ή Εκδρομή-Ιωάννινα’ 95min ΄
         Προβολή στο 7o Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
         Εικόνες του 21ου αιώνα
         Προβολή στο Ecocinema 2005 ‘άνθρωποι και περιβάλλον’
         Υποψήφια για τα κρατικά βραβεία του ΥΠΠΟ 2005
          Η ταινία δεν έγινε TRANSFER σε Φιλμ

2003 Ντοκιμαντέρ 'Αέναη η Αγκαλιά της μορφή σου' διάρκεια 96'min
          Βραβείο καλύτερου Ελληνικού Ντοκιμαντέρ στο Πανόραμα
         Ανεξάρτητων δημιουργών  Θεσσαλονίκη διοργάνωση ΕΚΘ

1998 'Λίμνες Δίχως Νούφαρα' Φιλμ μικρού μήκους 16mm
          Προβολή στο 21ο Φεστιβάλ Δράμας 1998
          Εκτός συναγωνισμού στο 22ο Φεστιβάλ Δράμας 1999

1996 'On Line' Φιλμ μικρού μήκους 16mm
         Συμμετοχή στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ Μονάχου 1996
         Συμμετοχή στο διαγωνιστικό του φεστιβάλ της Χιροσίμα

1995 'Αισθήσεις' Φιλμ μικρού μήκους 16mm
          Προβολή Φεστιβάλ Lodz , Πολωνία
          Προβολή στο Διεθνές φεστιβάλ στην Βαλένθια

1994 Βίντεο Ντοκιμαντέρ experimental με τίτλο ' Αλεξάνδρα O δρόμος'
         Φεστιβάλ Experimental Αγγλία,Λονδίνο
         Φεστιβάλ Hirosima 1997 και διάκριση στο μοντάζ

1993 'Νυκτερινό Άσυλο' Είκοσι Βίντεο 15 λεπτών το καθένα
με θέμα την νυκτερινή Αθήνα, μελέτη της συμπεριφοράς
των ανθρώπων μέσα ένα κινούμενο αυτοκίνητο.
Προβολή σε Ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι

=============================================================================

Ο Ηλίας Μισύρης Ilias Missyris Γεννήθηκε στο Ξυλόκαστρο Κορινθίας.Kαλλιτεχνικός διευθυντής του διεθνούς περιβαλλοντικού φεστιβάλ Wildlife Vaasa Festival.Εδώ και χρόνια ζει και εργάζεται στη πόλη Βάσα στη Φινλανδία. Eχει σπουδάσει διαπολιτιστική εκπαίδευση και oπτικοκουστικές επικοινωνίες με ειδίκευση στο πολιτιστικό project managment, στην παραγωγή και διαχείριση περιβαλλοντικών media καθώς και σε ευρωπαϊκά προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Πολιτισμού. Μέσω των προγραμμάτων αυτών έχει υλοποιήσει στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία αρκετά διακρατικά αλλά και πολυκρατικά σχέδια συνεργασίας στους παραπάνω τομείς.

Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζεται στο περιβαλλοντικό κέντρο Terranova του Μουσείου της Ανατολικής Βοτνίας (Ostrobothnian museum) σαν καλλιτεχνικός διευθυντής του διεθνούς περιβαλλοντικού φεστιβάλ Wildlife Vaasa Festival. Από την θέσπιση του το 2002 και μετά, το φεστιβάλ κατάφερε να καθιερωθεί στο είδος του σαν ένα μεγάλο κινηματογραφικό γεγονός στην Σκανδιναβία αλλά και παγκόσμια. Ασχολήθηκε επίσης και με εργαστήρια παραγωγής περιβαλλοντικών ταινιών φτιαγμένες από παιδιά, μαθητές και νέους στα πλαίσια media εκπαίδευσης στα σχολεία της περιοχής.

Παράλληλα σαν μουσικός διατηρεί στη Φινλανδία ορχήστρα Ελληνικής Μουσικής ονόματι Souvlaki Orchestra με πολλές εμφανίσεις στην Φινλανδία και στην Ελλάδα αλλά και τηλεοπτικές παραγωγές όπως τα δύο επεισόδια της σειράς της ΕΡΤ του Στέλιου Ελληνιάδη "Το ατελείωτο ταξίδι του Ελληνισμού". Τον ελεύθερο χρόνο του ασχολείται και με τo Θέατρο Σκιών το οποίο υπεραγαπά.

============================================================================

Between two homelands
 
 Only a thread can help you find your way back to the land you’ve left behind. However you don’t know what to do to feel, once again, the place is really yours. You look at it in the way you look back to an old love that seems familiar but no longer moves you. The swing between these two countries is now your only real homeland. The space in between, from where you watch a piece of land vanishing in the distance along with its people. Unusual colours come through the open window. During the journey, time stops. You supervise it. It seems like a fine line fading out due. You are no longer in time. Everything was here and it was not. Every sound, every thought is blurred. What seemed important weakens. The pace of the place you leave is no longer the only reality, weakened as a drum that sounds faintly at the end of the night.
You wonder if you remain the same. You seek the parts of your identity. What are you made of? Is it the memory of touch? Is it the scent of streets? Is it intentions? You now suspect you may be beyond all that. You exist in everything and out of everything. Like square pieces of mud they fall from you, the prohibitions, the mistakes, the gaze of those who thought they could predict what you were capable of achieving or not. All potential is within you again. Like you never lost it. Once again you are a child. The landscape now dissolves it becomes a dense gray made of buildings and bodies. And trees begin to walk one after another in your visual field. Trees. The trees are entities in Finland. You are a tree yourself. You now know that beneath your feet you had roots. You’d never realized it. You can hear them being crushed one by one. But it doesn’t hurt. Where can a tree, that was decided to wander, find a welcoming place?
           Nothing identifies you now. Only the fact that you're a stranger. The landscape is vast and the people more than what you’d thought. How can all these people fit into the world? They change your name because they find it difficult to say. They speak to you in a foreign language. They can all see that you do not belong there. Even if you want to, you cannot. Neither can you go back. The space in between has changed you, so much in such a little time. You are lost. Freedom’s not easy. Everybody wants it so much, but you do not know what to do with it. You try to find a forest that will have you, but that can happen no more. No soil is suitable for such weak roots.
           You will be alone from now on. Then, one day you wake up to discover you had more peels, a substrate of thoughts, which you could not evaluate. The way you viewed the light, the way you believed or not in others. You stand up and your height is suddenly changed. The interaction with the infiniteness of the world has given you rebirth. You are either taller or shorter than you were it is something beyond your control. All your second thoughts, the secrets you used to store have grown gigantic. They speedily push you towards a direction that your eyes cannot yet see.
           You sprawl and suddenly your hands are more than two and bigger. They’ve now become like twigs. They branch and bloom. They are filled with fruits. The fruit was always there but now they are visible. And the spores fall around you and grow. Perhaps no forest will have you but you no longer need it. You are no longer a lonely tree. The spores germinate around you and you grow. You have changed again. You are the forest now. You’ll be the one to accommodate others.